RECTIFICATIE

28 juli 2019 - Kupang, Indonesië

RECTIFICATIE!

In het voorgaande verhaal was er sprake van waterratten en van sportievelingen. In werkelijkheid zijn de waterratten (Maikel, Carla en Eric) natuurlijk de sportieve waterratten. Het moet gezegd worden dat de Schrammen (Alfons, Marc en Marietta) deze middag onvindbaar bleken voor onze gids Youdi. Dit leidde op het tweede strand al tot een lichte paniekaanval bij hem en dat was zeker het geval toen de Schrammen, ook wel de Van Rossums genoemd, ook niet in het busje bleken te zitten. De sportieve waterratten kennen hun grenzen en houden ook rekening met anderen, met name met gids Youdi. Zij hebben een kleine verkenning gedaan en kwamen tot de conclusie dat het verstandig was om de gids niet uit het oog te verliezen.
De Van Rossums bleken daarentegen niet doordrongen van enig inzicht in de gevaren van de Sumbanese jungle. Door tijdig ingrijpen van de sportieve waterratten kon gelukkig worden voorkomen dat de Van Rossums voor eeuwig in de jungle zijn verdwenen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marietta:
    28 juli 2019
    "Fantasievol herschrijven van de geschiedenis is hetzelfde als onwaarheid spreken."
  2. Alfons Schramm:
    28 juli 2019
    Fakenews vraagt natuurlijk om een reactie.
  3. Alfons Schramm:
    28 juli 2019
    De medebeheerder heeft in een vlaag van verstandsverbijstering deze ietwat gekleurde reactie gegeven. Jammer😞
  4. Bep Jansen den Braasem:
    28 juli 2019
    Dat de eerste 3 waterratten zijn is mij heel goed bekend, maar de ander 3 moeten wel graag voorzichtig blijven. Groetjes ma.
  5. Alfons Schramm:
    28 juli 2019
    De sportievelingen zijn voorzichtig, maar natuurlijk.
    Ze gaan wel onverdroten voort
  6. Bep Jansen den Braasem:
    28 juli 2019
    Oké dan is het goed, heel veel plezier met de mooie reis. Foto`s bekeken erg mooi, Groetjes ma
  7. Brenda:
    Wat een komische humor, zou deze mw. Van Rossum zeggen 🤨
  8. Marietta:
    28 juli 2019
    Hihihi Brenda! De foto's zijn ook voldoende bewijs.
  9. Jeanne:
    28 juli 2019
    Weer n kleine rea tie. Hebje n klamboe over. Ik word opgevreten. Is hier en blijft voorlopig .
  10. Alfons Schramm:
    Helaas 😝😜
  11. INA:
    28 juli 2019
    Dit lijkt op berichtgeving o er klaverjassen op schoolkamp. Alfons heeft een grote fantasie.
  12. Alfons Schramm:
    Beste Ina,
    Wat bedoel je daar nu mee?🙄 Alle berichtgeving over klaverjassen stond in de werkweek krant -> dus waarheid😜
  13. Jeanne:
    28 juli 2019
    Won jl vrijdag rollade ca 1250 gram en ik hou niet zo van vlees.
    liever
    Liever zo n fris, gezond ontbijt.
    ik zet wel zelf koffie.
    regende in vlaardingen, zeeland en hockenheim. In ootmarsum nogsteeds bloedheet en geen drup.
    geniet van jullie reis.
    groet, jeanne
  14. Carla van Doornen:
    Heerlijke humor en mooie reisverhalen Alfons! Meesterverteller 👌🏻
  15. Alfons Schramm:
    Hai Carla,
    We schrijven het met zijn allen en ieder heeft zijn eigen stijl, maar idd wel met humor
    Groetjes,
    Alfons
  16. Sjaak de wit:
    29 juli 2019
    Geweldig vooral die zin van Maikel is Een prachtige en pakkende zin!
  17. Alfons Schramm:
    Tssss🤣😜
  18. J Schouten:
    29 juli 2019
    De van Rossums moeten een voorbeeld aan de waterratten neemen.
  19. Alfons Schramm:
    🙄🙄🤣🤣🤣🤣 Dach UT nie!!!